Jurutrengkas

My photo
Menulis untuk memudahkan ingatan, biarpun tahu susah itu barulah 'hidup'.

Tuesday 9 March 2010

my beloved sufia

Ni si cikgu neon mintak nak tengok. Jadi aku dengan sengal2nya upload lah gambar dia yang di tangkap dengan empun murah aku. raw pulak tuh. malas nak edit2 dah. so buat pengetahuan korang, ni lah puteri pertama aku; Sufiatunnur Binti ****A J********.

Kalau rajin2drop dekat ipoh korang boleh datang singgah bagi hamper aper sumer lah. aku nih menadah tangan jer kalau ada yang sudi. wakaka. tapi yang lagi mahal kalau korang simpan sikit 3-4 saat lepas solat tuh nak doakan aku dengan family. yang tuh aku sendiri pun tak mampu nak bayar balik punya.

wokeh, semoga rezeki Allah dan barakahnya melimpah2untuk iter sumer nak tak?
ameen

Assalamualaikum


Footnote:
Ni gambar ketika hayat beliau belum mencecah 10 hari. dah surut dah. kuar 3.4kg la nih 3kg jer. aku la tak bagi dia makan milo minum kari ikan lagi nih... maap la nak oi, babah simpan duit buat kamu bajar nak jadi orang bijak pandai nanti yer.

12 comments:

Husna Hadzarami said...

omaigod..
she's beautiful..
kenapa aku rasa thrill sangat ni..
best la kau!
:)

larasephia said...

Hello baby Sufia
you're so loved.
welcome to the world
watch those wet floors, dont slip.

shakinah said...

hahahahha
comelnya!!

*eksaited tibatiba

AJ Nismihan said...

husna hadzarami
Thanks to Allah for that beautifulness.
ha ha, habis lah si hanis. kalau tiba2dia baik jer manja2dengan hang sehari dua nih (mesti nak pujuk kawin tuh) bukan aku yang suruh tau!

larasephia
thanks untie Qiez.

shakinah
thanks. eksited pulak dia yer

i'msosupernotcool said...

comel nye aj..
congrats dude..

░♥si lampu neon♥░ said...

wowww! thanks AJ!! u shine my day laaa ;) seronot tgk semua orang dapat baby baru ;) nice...penyeri hidup, pengikat kasih ;) aku da teruja sgt taktau nak ckp pa dah..

doaku, semoga anak mu jadi insan yang solehah, berilmu dunia dan akhirat , semoga dapat balas jasa mama dan babah dia esok ;) tahniah...

AJ Nismihan said...

i'msosupernotcool
ala mama dia pun comei, paling2tidak pun mesti la dia ada sikit2comei.
kalau ikut babah; memang terbabas lah :)
anyway thanks dude :)

░♥si lampu neon♥░
aku dah janji kan, so aku kena tepati lah.
thanks untuk doa hang
ameen
aku pun doakan dia jadi yang terbaik. kurang2nanti besar boleh tegur salah silap aku. aku pun banyak nak kene blajar lagi nih

CikChelsea said...

alalalalaaaa comelnyaaaa!
ikut muka ko ke wife? :)

congrats on your new born AJ

lumut said...

comelnye..nak dukung je rase.=)

AJ Nismihan said...

cikchelsea
thanks :)
dia ikut muka mama dia.muka babah dia tak semegah lak. hehe
alhamdulillah
insya'Allah. rezeki dia gak aku dapat ptd hari tuh :)

lumut
thanks.
comei tu sementara di dunia jer. sementara Allah izinkan. tapi di doakan juga agar comei tuh bawak ke syurga kan :)
nak dukung? insya'Allah mana tau kot rezeki nanti2dia jadi anak murid lumut. boleh dukung waktu dia dan lumut sama2capai kejayaan yang besar; mana tau kan :)

faridahanum-malas-nak-sign-in said...

omaigod,sangat sweetiepie la ini baby =)

AJ Nismihan said...

faridahanum-malas-nak-sign-in
ke tak boleh nak sign in?
pakai lappie mana nih?
balik ipoh nanti meh melwat. boleh merasa sikit buah tangan india kan. ala untuk sufia apa salahnya :)