Jurutrengkas

My photo
Menulis untuk memudahkan ingatan, biarpun tahu susah itu barulah 'hidup'.

Thursday 26 January 2012

AJ? Siapa?

LINK UPDATED.

Pada yang pernah bertanya, siapa AJ, silalah click hal penulis di tab page,
atau sekadar link to this URL,
{http://aj-nismihan.blogspot.com/p/aj-siapa.html}

Oh.
Lupa.



dan untuk yang lama aku tinggalkan,
aku cetak di layar saja status sahabatku
yang aku suka kongsikan untuk kalian.
Kalian sendiri seorang penulis kisah hidup sendiri kan?

*senyum*



Semua status milik akaun fb John Norafizan.


13 comments:

Hatipecah said...

sayaa.. errr.. sayaa... sayaa... rasa sayaa err..kenal siapa anda dan dia itu...

hahha.. keep on writing bro!

AJ said...

Cik.Penglipulara
Who know?
JN is a big time writing, and he deserved that well-known tag; of course.

*smile*

Anyway, do you miss out the link?
If you do, then you may know one, but not the other one.

Wish you all the best in life.
keep writing too, cause that the best way to relieve your feeling; but, do it in best way - the way you will never regret.

I wish i will be doing my best; too!
Salam

miss nina said...

siapa AJ?
dia yang selalu buat saya senyum

lagi-lagi bingkisan "email" walaupun dari hamba Allah kerana ada nama AJ di dalamnya.

*senyum*
WaQiL pun dua kali senyum

dania said...

tak kisah la siapa pun AJ.

sebab...

dia selalu buat orang senyum dengan tulisan nya. terima kasih AJ.

*senyum*

Pembunuh Tanpa Bayang said...

john norafizan...
dia penulis kegemaran aku dan aku sukakan semua karya dia.

aj nismihan...
dia seseorang yang selalu buat aku merasa kagum dan terkesan dengan setiap catatannya disini.

mega senja said...

i do hope both u the same person..i knew one of u..john norafizan...but maybe u don't know who i am...haha..even we met before john...and talked closely..guess who i am..

but seriosly, your writing style is totally different in this blog..

AJ said...

Miss Nina & unknown
semoga, senyum itu mampu buat hidup lebih baik.
semoga, yang baik-baik itu terus ada, biarpun aku dah tak ada.
semoga, 'Dia' itu kamu terus nampak, kerana 'Dia' tidak pernah tidak ada, dan tak pernah gagal buat kamu senyum; andai kamu benar faham.
*senyum*

Pembunuh Tanpa Bayang
aku beruntung kerana berkesempatan menumpang ilmu JN dalam beberapa sudut, dan ya, GGDV memang ak u kagum untuk gaulannya.
He is great in person too!
*senyum*
dan aku, hanya seorang lagi sahabat kamu.
untung kerana ada kamu juga kan PTB?
*senyum*

mega senja
maaf mega.
JN bukan saya, dan tentu saya tak sehebat tulisan dia. Kami bergaul dan bersahabat dalam satu rantaian, dan ya, dia memang seorang yang tinggi perkongsian ilmunya juga.

*senyum*
maaf untuk salah faham ini.

mega senja said...

AJ, tak apa-apa, aku juga pernah menjadi kenalan JN suatu ketika dulu, ketika dia muncul dengan novel pertama dan masih menuntut di luar negara..sekarang sudah putus hubungan dan tidak tahu bagaimana contactnya..

AJ said...

mega senja
mencari dia tidak susah. tiada 'John Norafizan' kedua di fb. Carilah. Mana tahu, banyak cerita boleh dikhabarkan nanti.
For update, he is on Saga Aldarian's 2nd volume project now. Tapi, fb-nya masih aktif.
*senyum*

little ain said...

i'm glad that you're backkkk :)

Bidadari Syurga said...

menulis sekadar mencuba. satu hari nanti aku mahu lebarkan sayap untuk mereka2 yang mahu berjuang dalam tulisan tu sendiri. insyaallah. semoga baik2 sahaja hendaknya kamu sahabat. sihat ke?

Bidadari Syurga said...

AJ

:p *wink*

AJ said...

little ain
*smile*
i'm glad that you are still that cute little girl with firm and alive heart. Do enjoy the 'bitter' pill of life, cause they will always a sweet part at the back. A Bittersweet rite?
and glad, you still know me.
*smile*

Bidadari Syurga
Sebarkanlah dari 'Dia' walaupun sejalur ayat.
Dan cara kita mungkin berbeda, tapi biar ia tetap sampai.
Tahniah untuk s7w yang kian 'hidup'.
Buat seketika ini, barangkali aku tak mampu sebaris kalian, tapi aku tetap bisa menjadi ampuh kalian andai terjatuh.
Kan itu gunanya sahabat?
*senyum*
Alhamdulillah, aku sihat. Cuma sesekali tenang aku sedikit berkocak; tak apa, paling tidak, aku tahu aku masih hidup.
*senyum*

Bidadari Syurga.
erk.
untuk apa?
*senyum*