Jurutrengkas

My photo
Menulis untuk memudahkan ingatan, biarpun tahu susah itu barulah 'hidup'.

Sunday 11 April 2010

belum hujung nyawa

...untuk aku.

Kehidupan kami perlu di teruskan. Biarlah naskah Yaasin itu menjadi teman aku dan keluarga. Allah lebih sayangkan-nya dari kami. Dan pemergian-nya yang cukup redup dan mudah itu amat kami syurkurkan; Alhamdulillah. Semoga di syurga nanti ada jodoh-jodoh untuk kita bertemu lagi ya Abah.

Al-fatihah untuk ayahnda ku; Allahyarham Ustaz Ismail Bin Abdullah (21 Dec 1957 - 7 April 2010).

Semoga nanti, aku pun macam abah.

Ameen

11 comments:

wong ah ian said...

al-Fatihah untuk ayahanda lu bro..patutla lu senyap je..wa ingat lu gi mane..wise guy mcm lu mesti bole handle ujian ni kan..

♥CiK YaNNa♥ said...

takziah...

Husna Hadzarami said...

Innalillahiwainnailahirojiunn..

patutlah senyap je..
Al-Fatihah..

you'll make a great father as well..

AJ Nismihan said...

ian & una
Thanks. AKu pun tak ada benda lain nak sedekahkan pada abah aku; cukup la sekadar al-Fatihah dan bacaan aku yang lian kan. Aku pegang janji Allah; takkan Dia ujian lebih dari yang aku mampu.
I am strong and i can be a good father too!

Yana
Thanks yana. Al-Fatihan untuk Allahyarham ya.

iyllienaz said...

Takziah pada kamu dan keluarga..

Al-Fatihah..

alhena said...

AlFatihah untuk arwah dan takziah untuk kamu sekeluarga

AJ Nismihan said...

iyllienaz dan alhena
Terima kasih untuk al-Fatihah kalian :)
salam

hamihemo said...

Al-Fatihah..
Semoga roh ayahda di tempatkan dikalangan org ynag beriman..tabahkan hati,kuatkan semangat..
Jika kita sedih diatas pemergiannya, rohnya lagi sedih melihat keluarganya menangisi pemergiannya untuk bertemu dengan PENCIPTANYA..

Be strong..You can do it..I belive you..

AJ Nismihan said...

hamihemo
Semoga, bila Allahyarham menjengah aku, biar dia lihat aku di sejadah dan berdoa untuknya kan...
insya'Allah.
Doakan aku kuat ya sahabat.
Terima kasih untuk bantu aku bangun di sini...

Poppycock said...

Takziah bro. Moga kau kuat sebab Sufia perlukan orang bapa yang kuat untuk jaga dia

AJ Nismihan said...

Hanis
Terima kasih kawan :)
Alhamdulillah, Allah itu Maha Adil lagi Maha Mengetahui, bukan?
Harap hang jugak jadi suami dan sang ayah yang menjadi contoh tauladan. Ameen.

Harap2, tak keberatan nak ajak aku pi walimah urus hang nanti yer.
salam